PYTANIA I ODPOWIEDZI

Wynajem apartamentów, domków i pokoi nad morzem

 

 

Sprawdź dostępność!

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Wynajem apartamentów, domków i pokoi nad morzem

Zebraliśmy w tym miejscu najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania. Przybliżą Ci konkretne zagadnienia bez konieczności wykonywania dodatkowych telefonów i zapytań.

Jeżeli nie odnajdziesz swojego pytania poniżej, chętnie odpowiemy osobiście.

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy podana cena jest ceną za lokal czy osobę?

Nasz system rezerwowy jest wygodnym narzędziem do ustalenia ceny za wynajem. Wystarczy podać miejsce, datę przyjazdu i wyjazdu oraz liczbę osób, a system sam podpowie jaka jest końcowa wartość wynajmu dla wszystkich osób.

2. Jak można dokonać rezerwacji lokalu?

Oprócz naszego wygodnego systemu rezerwacji online, jesteśmy dla Ciebie dostępni również telefonicznie, mailowo lub poprzez Messengera. To Ty decydujesz jaka forma jest dla Ciebie najwygodniejsza. Na wszelkie pytania staramy się odpowiadać najszybciej jak to jest możliwe.

3. Jaka jest kwota zadatku za wynajem i kiedy należy go zapłacić?

Przygotowaliśmy nasz system rezerwacji tak, aby ułatwić Ci ustalenie wartości zadatku, jaki należy wpłacić. W trakcie rezerwacji system sam wylicza należną kwotę zadatku, którego płatność jest wymagana w momencie dokonywania rezerwacji. Kwota zadatku stanowi 25% ceny wynajmu.

4. Czy istnieje możliwość zapłaty za wynajem kartą?

Tak. Nie musisz nerwowo szukać bankomatu, w celu dokonania wypłaty gotówki. Celem naszej firmy jest dostarczenie Ci jak najwyższej jakości usług i komfortowego wypoczynku, dlatego jesteśmy wyposażeni w terminal płatniczy. Wystarczy jeden klik i zapłacone!

5. Czy jest dostępne miejsce parkingowe?

Każdy apartament, domek czy pokój jest szczegółowo opisany. Znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje, w tym informację o dostępności parkingu oraz jego formie: prywatny, podziemny, ogólnodostępny.

6. O której rozpoczyna się, a o której kończy tzw. doba hotelowa?

Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16.00 w dniu przyjazdu a kończy o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu. Jeżeli istnieją ważne przesłanki do zmiany godzin dostępności lokalu, prosimy o wcześniejszą informację. Komfort wypoczynku naszych gości jest dla nas najcenniejszy. Jeżeli istnieje taka możliwość, dostosujemy się do Twoich potrzeb.

7. Czy z Państwa lokalów mogą korzystać rodziny z dziećmi?

Specjalizujemy się w wynajmie obiektów dla rodzin. Dlatego znajdziesz u nas wszystkie niezbędne dla rodziny akcesoria. Liczymy na to, że pojawisz się u nas ponownie przy kolejnej okazji.

8. Czy cena zawiera wyżywienie?

Cena wynajmu nie zawiera wyżywienia. Zachęcamy do skorzystania z usług lokalnych punktów handlowych i gastronomicznych. Wspierasz w ten sposób otaczające przedsiębiorstwa, które mogą przez to utrzymać swoje rodziny i co roku oferować coraz lepsze produkty i usługi.

9. Gdzie mogę coś zjeść?

Nasze niezwykle komfortowe lokale wyposażone są we wszystkie niezbędne akcesoria do samodzielnego przygotowania posiłku. W pobliżu można również znaleźć liczną bazę punktów handlowo-usługowych oraz restauracyjnych. W razie potrzeby, nasi specjaliści chętnie pomogą w szybkim odnalezieniu miejsc umilających Państwu pobyt.

10. Co mam zrobić, kiedy coś się zepsuje?

Każdy wynajmowany przez nas lokal jest dokładnie sprawdzany pod kątem sprawności technicznej. Rzeczy, jak to rzeczy mogą się psuć. Jeżeli tak się stanie, dzwoń do nas śmiało. Jesteśmy na miejscu! Nasz „złota rączka” wszystko naprawi, abyś mógł z radością korzystać z każdego urządzenia dostępnego w lokalu.

11. Czy mogę zrezygnować z wynajmu?

Tak. Rozumiemy, że życie samo pisze scenariusze i nie zawsze mamy możliwość zrealizowania swoich planów. Wpłacony zadatek jest jednak bezzwrotny. Pamiętaj, że zadatek to wartość zobowiązująca obie strony, w tym nas do zapewnienia Ci dostępności zarezerwowanego lokalu.

12. Czy mogę zabrać ze sobą zwierzę?

W opisie wybranego przez Ciebie lokalu znajduje się informacja o możliwości skorzystania z wypoczynku wraz z pupilem. Zwierzęta w większości oferowanych przez nas lokali są mile widziane. Zapytaj nas o swojego pupila.

13. Jakie są atrakcje w okolicy?

Każda okolica ma swój charakter. Nasze lokale zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób. Cudowna cisza i kojący spokój dla jednych, dla innych ciekawa baza wypadowa. Zapytaj nas o atrakcje w okolicy albo odwiedź nasz blog, gdzie dzielimy się z Tobą pomysłami na zagospodarowanie czasu w pogodę i niepogodę.

14. Jakie jest Państwa doświadczenie w wynajmie?

Marka Pod Brzozami posiada ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku wynajmu nieruchomości. Ponad dwadzieścia lat pracy w branży pozwoliło nam na dopracowanie każdego szczegółu, ważnego dla naszych klientów i dla nas. Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj zakładkę o nas.

15. Jak wygląda sprzątanie lokalu?

Czystość to nasze oczko w głowie. Sprzątamy w sposób perfekcyjny, dbając o najdrobniejsze szczegóły. Współpraca z nami to czysta przyjemność! Wszak sprzątanie to nie tylko higiena, ale i równowaga psychiczna.

16. Czy wnętrza są dezynfekowane?

Dezynfekcja w dzisiejszych czasach to podstawa bezpiecznych wakacji dla naszych klientów i nas samych. Korzystając z naszych lokali możesz mieć pewność, że zostały uprzednio zdezynfekowany. Jesteś z nami bezpieczny!

17. Czy w apartamencie, domku, pokoju mogę palić papierosy?

Palenie papierosów wychodzi z mody. Jeżeli jednak poddałeś się temu nałogowi, to prosimy, aby go praktykować poza naszymi lokalami. Korzystając z lokalu nad morzem mamy niezaprzeczalnie rzadką okazję pooddychać czystym powietrzem. Paląc w wynajmowanym lokalu odbierasz sobie szansę na czyste powietrze i przy okazji częstujesz szkodliwymi substancjami innych.

18. Czy mogę zrealizować u Państwa bon turystyczny?

Tak. Realizujemy bony turystyczne, którymi można u nas płacić za praktycznie wszystkie usługi. Pamiętaj! Bon turystyczny jest ważny tylko do 30 września 2022 roku!

19. Jak się z Państwem skontaktować?

Kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 505 707 985

Kontakt mailowy na adres: info@brzozy.pl

Fanpage: https://www.facebook.com/campingpodbrzozami/

20. Gdzie znajdę opinie na Państwa temat?

Klienci nas cenią! Zobacz, co o nas myślą!

Opinie na nasz temat znajdziesz w wielu miejscach:

Fanpage https://www.facebook.com/campingpodbrzozami/

Google maps

Booking.com

Strona brzozy https://brzozy.pl/opinie

KONTAKT

Podanie danych kontaktowych jest dobrowolne. Klikając klawisz WYSYŁAM wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zapytania, w formie kontaktu e-mailowego lub telefonicznego.

info@brzozy.pl

+48 502 812 055

ul. Targowa 2A | 78-111 Ustronie Morskie

Facebook
YouTube
Instagram